Ihanaa! Tänään oli siivouspäivä, kyllä puhdasta tuli. Siivosin vessankin, ongelmitta. No tänään aamulla jo ennen luentoja otin vuodevaatteet pois, jotta fifini vihdoinkin pääsisi pingottumaan. Laitoin fifin sängylle luentojeni ajaksi, ja kotiin tullessani parin tunnin jälkeen, oli fifi jo kuiva! Olin aivan varma, että se kostuttaisi myös patjani, mutta eipäs kostuttanutkaan!

340658.jpg


Lanka: Kitten mohair, turkoosi
Menekki: noin 60g
Puikot: nro 5
Ohje: Fifi

Fifi kasvoi pingoituksessa pituutta 120cm:stä noin 140:een, ja leveyttä 60cm:stä noin 75:een. Nyt se on sopivan mittainen. Suunnitelmissa oli jo alusta asti, että fifistä tulee kaulahuivi, ja siihen se onkin nyt juuri sopiva. Pingotuksen jälkeen fifi oli myös tasaisempi, voi miksi ihmeessa minulla oli niin suuret epäilyt pingotusta kohtaan?

Kuitenkin, asiasta sukkaan. Eilen ostin Novitan nalle-coloria, minun kun on pakko saatava sukat myös itselleni! Pakkanen ja talvi ovat sittenkin tulossa, ja minulla ei ole kuin yhdet villasukat, nekään eivät mahdu kunnolla kenkään..:( Tänään aloitan sinisävyiset sukat puhtaassa huoneessani.:) Vaihdoin tosiaan vuodevaatteeni, ja huomasin, että aikaisemmin äidin kanssa ostetut tyynyliinat ovat kuin samaa sarjaa uuden pussilakanani kanssa.:) Voih, tulisipa kello jo enemmän, minä haluan nukkumaan..:D

340714.jpg

Aivan, ja puhelimenikin käy sävyyn! :D